maanantai 17. joulukuuta 2012

17. luukku

Jennan nukkekodin lastenhuoneeseen tarkoitettuja tavaroita olin paketoinut tämän päivän pakettiin. Kissanaulakon tein muovisesta napista, johon porasin reijän koukkua varten. Nukkekodissa asuu pieni poika, jolle autotaulu on tarkoitettu.

Tämänpäiväistä Anjalta saamaani pakettia olen jännittänyt kaikista eniten, koska toivoin, että siellä olisi juuri noita "Anja The Nurse"-laseja, joita olin nähnyt hänen tehneen kalenterivaihtoon jollekin toisellekin. Lasit on tehty injektio- tai verinäyteneulan suojuksista eli holkeista ja niitä sain siis neljä. Lasien alla on kaunis konristeellinen tarjotin. Lisäksi sain kolme upeaa maljakkoa kukkineen, lautasellisen herkullisia leivoksia ja kaksi taulua. Nämä tavarat menevät keskeneräisenä olevaan kahvilaani.
Kiitos valtavan paljon näistä ihanuuksista, Anja :)

Anjan pakettiin olin puolestani käärinyt ison virkatun maton, kaksi tyynyä, kuvateoksen Les grands boulevards ja pöydälle laitettavan madonnavalokuvakehyksen.

2 kommenttia:

  1. Paljon kaikkea ihanaa pientä taas...

    VastaaPoista
  2. Huh, ja minä taas jännitin ihan jotain muuta, kun tuntui oma luukku jälkeen päin niin vaatimattomalta. Kuvassa se tosin näyttää ihan hyvältä ja olinkin sen tarkoittanut kahvilaasi täydentämään :) Kiitos myös sinulle valtavan ihanasta luukun sisällöstä. Tyynyt ovat juuri niitä mitä olen monilla ihaillut ja olen tämän kalenterivaihdon aikana huomannut ettei taloissani ole montaakaan tyynyä. Tuo madonnakuva on kyllä hurjan kekseliäästi toteutettu. Piti pyöritellä sitä joka puolelta, että huomasin mistä se oli tehty!

    VastaaPoista