keskiviikko 1. elokuuta 2012

Vanhempien makuuhuone

Vanhempien makuuhuoneen yleisväritys on bees-vaalean punainen-valkoinen.

Tätä pientä huonetta hallitsee omatekoinen sänky. Siinä ei ole mitään erikoista. Ihan tavisversio siis. Etualalla olevan pitkän penkin olen tehnyt grillitikuista ja istuinosan olen punonut virkkauslangasta.Virkattu matto on swapistä saatu. Kattokruunussa on monen kokoisia helmiä ja sen olen myös tehnyt itse. Taulun kehykset ovat kirppislöytö.
 Sängyn oikealla puolella on vessan ovi ja ometekoinen vaatekaappi.
 Tässä kuvassa kaappi näkyykin vähän paremmin.

Yöpöydät ovat ostettuja. Kukkavaasi on muoviroskasta ja helmestä koottu. Seinällä oleva kello on säilykepurkin klipsusta, kelloprintistä, pätkästä metallilankaa ja tauluosan on käsitellyt koholakalla.Kukkapylväs on pahviputki, joka on päällystetty grillitikuilla, alla ja päällä pienet vaneripalat.
Huoneen vasemmalla reunassa on ensin peilipöytä ja jakkara. Molemmat ovat omatekoisia. Pöydän päällä olevan käsipeilin olen saanut Honkasen Tiinalta yhtensä arvontavoittona. Muut  pöydällä olevat tavarat olen tehnyt itse. Torvea soittava enkeli on swäppitavara. Ikkunan edessä on valkoinen arkku, jonka olen tehnyt säleverholistasta ja koristellut kakkupaperilla ja vaaleansinisellä paperilla. Pienet linnunpöntöt ovat ilotulitusrakentin tikuista tehdyt.

2 kommenttia:

  1. On nämä Sinun sisustuksesi niin ihania. Makuuhuonekin on kuin karamelli:)
    ps. nyt varmaan onnistuu kommenttikin.

    VastaaPoista
  2. IHANA TUO HEMPEÄ MAKUUHUONE.

    VastaaPoista